Aftellen nu echt begonnen! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Jeroen Hunsel - WaarBenJij.nu Aftellen nu echt begonnen! - Reisverslag uit Maarheeze, Nederland van Jeroen Hunsel - WaarBenJij.nu

Aftellen nu echt begonnen!

Door: Jeroen van Hunsel

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

13 December 2012 | Nederland, Maarheeze

Beste lezers,

Het aftellen is al even begonnen, nog maar 17 dagen en dan vlieg ik al naar Detroit. Vanuit Detroit zal ik worden opgehaald en naar mijn appartement worden gebracht. Mochten jullie willen zien hoe het appartement eruit ziet, klik dan op deze link: http://www.falconspointe.com/

Vorige week heb ik kennis gemaakt met de studenten die ook naar BGSU (Bowling Green State University) gaan. Een leuke eerste kennismaking. Één ding staat alvast, we gaan een top tijd hebben!

Maar voordat die toptijd kan beginnen moesten er heel wat dingen geregeld worden.
Ongeveer 3,4 maanden geleden ben ik begonnen met het uitzoeken of een minor in het buitenland echt iets voor mij was. Ik kwam al snel tot de conclusie dat een buitenland minor voor mij een echte interessante beleving kon worden. Mijn Engels wordt niet alleen beter maar daarnaast leer je met meerdere culturen omgaan, op een andere manier tegen bepaalde dingen aankijken en natuurlijk zelfstandiger worden.


De laatste weken ben ik vooral bezig geweest met dingen uitzoeken zoals verzekeringen, vluchten, formulieren en mijn visum.
Na het invullen van een tiental formulieren komt het dan echt dichterbij, de vlucht is geboekt, visum aangevraagd en de rekeningen zijn betaald!

Maar voordat ik kan gaan rond ik op 20 december mijn stage (hopelijk) positief af!

Familie, vrienden en kennissen we zien ons de komende 17 dagen natuurlijk tijdens kerst, in de kroeg of waar dan ook!

  • 13 December 2012 - 15:56

    Rob Wilbers:

    Alvast heel veel plezier en succes gewenst!

    Groet,
    Rob

  • 01 Januari 2013 - 21:30

    Elly Van Der Linden:

    Hoi, Jeroen

    Bij deze willen we je een happy new year, toe wensen, en heel veel plezier in de U.S.E.,
    Geniet ervan, groetjes en tot horens.

    Tante Elly, Ome Peter, Rick, Sanne en Teun.

  • 02 Januari 2013 - 20:02

    Ans Rovers:

    Hoi Jeroen
    Het nieuwe jaar goed begonnen???
    De eerste werkdag in 2013 zit er voor ons al weer op.
    Heb je al iets kunnen doen of is het nog wat orienteren, wat feesten!!!
    Veel succes de komende maanden en de beste wensen vanuit Boekel.

    groetjes Ans en Theo, Marloes en Teun, Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Actief sinds 15 Okt. 2012
Verslag gelezen: 589
Totaal aantal bezoekers 8048

Voorgaande reizen:

28 December 2012 - 15 Mei 2013

Bowling Green State University, Ohio

Landen bezocht: